Helgen som gått
 

Nu har jag varit sådär in i helvete dålig på att uppdatera bloggen igen. Sorry sorry sorry! Har helt enkelt haft en del att göra med tanke på att jag numera har både studier och jobb i huvudet. Och dessutom måste jag ju ha tid för att dra iväg på lite gallej emellanåt.

Helgen som var blev inget undantag. Dock var jag ganska nykter (åtminstone kändes det så) med tanke på hur mycket jag drack i lördags. Illa illa. Skulle ju egentligen till Deje och den där sminkfesten i fredags, dock fick jag bli hemma pga feber och huvudvärk. Jävligt illa det med, men tror Carro hade förståelse för att jag inte ville åka dit och däcka. Så för att helt enkelt väga upp fredagens lugn så blev jag tvungen att ta i ordentligt i lördags...

Då var jag iallafall på Saras familjs släktfest. Var galet kul och jag skrattade vid ett tillfälle så jag fick andnöd och ont i magen. Jag älskar Saras släkt, och då har jag bara träffat dom (flesta) en gång hittills. Men det var en galen tillställning. God mat, trevliga människor, mycket att dricka och en rejäl tipspromenad. Det gör vi om tycker jag.

Runt 22-snåret hämtades vi upp av Ida, Niklas och Bungan. Drog hem till Sara i stan och fortsatte dricka. Blev som sagt inte särskilt full trots att jag drack följande;

  • 1 flaska BajaPäron
  • 3 Jordgubbscider
  • 1 Öl
  • 6 glas vin
  • (+ ytterligare 5 glas vin efter att jag kommit hem)

Vi lyssnade en del på musik och sen drog vi in till centrum där det var tänkt att vi skulle fortsätta dricka. Så blev som vanligt inte fallet men jag, Ida, Niklas och Bungan träffade ett gäng brudar från Grums inne på Score, bland annat den här tjejen, som var ute och skulle fira någon brud som fyllt 18. Vi snackade en stund och Idas mammy kom och hälsade på en stund med. Sen drog vi hemåt. En toppenkväll som slutade när den egentligen skulle ha tagit fart. Illa illa. Men jag hade toppenkul tillsammans med gänget ändå.

På natten hade jag tydligen sysselsatt mig med att webcama med en del personer på msn. Jag slutar aldrig att slå mig själv med häpnan. Speciellt med tanke på att jag tjatat till mig att webcama med en av mina äldsta msnvänner (som jag förövrigt aldrig sett "i rörlig bild" förut). Negativt i efterhand att jag inte ens minns att det hände. Kanske var jag fullare än jag kände mig...?

          
          Datum: 2009-08-25 | Tid: 11:32:46 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback