Tjejkvällen
 

Har varit dålig på att uppdatera senaste veckan, SKRÄLL. Men nu hade jag en stund över så tja, varför inte. Kan lika gärna skriva av mig lite. Förra helgen så hade jag som jag tidigare nämnt tjejkväll. Det var en kväll fylld med allt som man kan fylla en kväll med. Speciellt när man är ett umgänge på 7 tjejer.

Sanna, Sara, Ida, Linnéa, Cissi, Theres och jag själv sysselsatt oss med bland annat följande:

  • Kyckling, Ris och Örtsås-middag
  • Singstar-sång
  • Diskussioner om hjärnlösa människor (bokstavligt talat)
  • Diverse fotoshoots
  • (Upp)knäppande av bh:ar
  • Busringande

Kvällen kunde ha slutat på bättre vis men jag är toppennöjd med kvällen vi hade och jag hoppas att det blir flera sådana inom kort. Sara hörde av sig igår och viskade i mitt öra om billiga kräftor på Netto denna veckan. Kanske blir det en ny skiva till helgen? Vem vet.

Har ännu inte fått alla bilderna från kvällen av tjejerna, MEN jag slänger ut ett handplock av mina personliga favoriter så får vi se om fler kommer efterhand. Men jag lovar ingenting. Kanske är det lite för mycket barnförbjudet innehåll.

   
   
   
   
   
   
   
   



 

          
          Datum: 2009-08-04 | Tid: 11:06:53 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback