|
Så var det ett par veckor sedan jag fick möjlighet att skriva min musik-lista. Men som vanligt är jag inte sen med att slänga in några extra låtar för varje vecka som gått. Så denna gång blir det 10 i topp, igen; - Swingfly - Touch & Go
- Salem - Roxy
- Beyonce - Ego
- Band of Horses - The Funeral
- Stone Sour - Through Glass
- Pitbull - I Know You Want Me
- Mano Chao - Bongo Bong
- Madonna - Revolver
- Marit Bergman - Casey, Hold On
- The Killers - Somebody Told Me
|
|