The beloved ones
 


Idag fyller en av mina närmaste vänner dessutom hela 23 år. Det känns som om det var igår som jag träffade henne första gången. Jag tyckte till en början att hon verkade lite skum, men det gick över. Och idag umgås vi så ofta vi orkar och hinner. För det är trots allt så att vänskap växer inte på träd och umgås man/pratar man för mycket/ofta så förlorar man kemin. Så vi är den ultimata kombinationen. Vi är alldeles lagom. Jag är glad att jag har dig, och att du finns där när ingen annan orkar med mig. Om jag var salt skulle du vara mitt pepparkorn.

Passar även på att dela med mig utav några av de bilder Cissi tagit på min lilla ulltuss Tyra under senaste veckorna;

   
          
          Datum: 2009-02-08 | Tid: 23:41:03 | Kategori: Kärlek/Sex | Kommentarer: (1)






 
Cecilia
 
 

Kan du bli sötare?! :S



G'Natt på alla fyra. Ömm.. Du, Kristian och katterna alltså :D

 
Datum: 2009-02-09 | Tid: 01:01:54 | http://inyx.blogg.se/ |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback