Hipp Hipp H(o)ra
 



Grattis på dig, unge man. Nu har du gått och blivit 23 stora, feta år och det dröjer inte länge innan det börjar växa mossa ur öron och näsa på dig och rynkorna hänger ikapp med dina valkar. Men det gör väl detsamma. För någonstans därinne under all mossa och annan skit så finns det ett hjärta som för ca 2 år sedan fick mitt hjärta att slå dubbla slag. Du är lite speciell ibland, och det medger jag, men i vilket fall som helst. Du är ju min speciella. Jag är oerhört glad över att få vara tillsammans med dig och jag är minst lika glad över att du står ut med en sån som jag.

          
          Datum: 2009-01-28 | Tid: 02:12:09 | Kategori: Kärlek/Sex | Kommentarer: (1)






 
malin
 
 

sv: ingen fara :)

 
Datum: 2009-01-28 | Tid: 02:19:34 | http://lilopauline.blogg.se/ |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback