Kroppslig värme
 
Inatt drömde jag en mysig dröm. Som vanligt när jag drömmer sexdrömmar är jag tillbaka på min låg- och mellanstadieskola. Jag vet inte om det är någon koppling jag drar till sex med tanke på allt som hände mig där. Allt jag fick gå igenom som barn osv. Kanske är det så att jag faktiskt drar en parallell mellan saker jag mår dåligt utav och sex. Kanske är det därför jag har varit så konstig det senaste året. Vem vet. Vaknade iallafall imorse av att jag drömt en av de sexigaste drömmarna på länge. Irriterande nog kan jag inte minnas med vem jag hade sex, men mysigt var det. Nere i en av skyddsrummen på mitt f.d. fritids. Mycket kan hända i drömmens värld som sagt.

Mannen i drömmen var muskulös, varm och vulgär. Han tilltalade mig på ett sätt som jag inte trodde var möjligt. Han såg min själ och berörde mitt inre på ett sätt som inte är möjligt. Det var nästan som om jag vaknade ur trans när jag skulle upp ur sängen efteråt. Tänk att en dröm kan få en att känna sig så levande. Hade jag inte vaknat hade jag förmodligen fått en orgasm av välbehag i drömmen. Han var fantastisk.

Jag längtar till den dagen då dom uppfunnit något slags chip där man kan lagra bilder från sin egen fantasi. Nu har jag nämligen en perfekt bakgrundsbild tagen.
          
          Datum: 2009-01-04 | Tid: 14:54:18 | Kategori: Kärlek/Sex | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback