Jag är måttligt glad på Theres just nu. För ungefär 1,5 timme sen kom jag och Sara fram till att det inte fanns några kräftor i hela stan (förutom dom där jätteäckliga som kostar typ 130kr och som är stenhårda) och att vi därför skulle beställa pizza från min nya favoritpizzeria Florens istället. Men vad händer? Jo, Theres ringde nyss och berättade att hon köpt tre stycken kräftpaket på Maxi och att hon kommer hit ikväll för att sluka dom hela. GAAH! Underbart, är visserligen lite sugen på pizza efter mitt och Saras prat om gorgonzola-pizza MEN kräftor är ändå kräftor.



(Det här är föresten ingen kräfta utan en katt)


Nu gäller det bara att få tag på Sara och rådfråga vad vi ska ha till kräftorna. Lutar åt vitlöksbröd och brieost. Mumma!
          
          Datum: 2009-07-24 | Tid: 16:34:22 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (1)






 
theres
 
 

hörre du du meningen "Jag är måttligt glad på Theres just nu" låter som jag gjort något dumt :O

 
Datum: 2009-07-24 | Tid: 19:18:53 | http://theresakesson.blogg.se/ |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback