Myskväll
 
Ikväll vankas det myskväll @ casa del Izzie. Blir en mysig liten kompott med människor som kommer hit för att spela spel, sjunga singstar och (eventuellt får jag även kolla matchen). Hittills är det Sanna, Olivia, Cissi, Carro och Seb som jag är helt säker på kommer. Har bjudit en del andra också, men har fått tvetydiga svar från en del, och inget svar alls från andra. Nåväl, jag kommer vara fett med nöjd iallafall. Det här är trots allt människor som jag skrattar rätt bra ihop med.

EDIT; Tydligen dyker Theres och Jessica upp också. Wooohooo! Kan det bli bättre?

Nästa lördag blir det dessutom tjejkväll här hemma. Lite extra högtidligt eftersom jag fyller 22 år på onsdag. Blir nog ungefär samma upplägg på kvällen som vanligt. Lite ölspel, lite singstar och förhoppningsvis en HÖG konsumtion av alkohol. Krille har lovat att han åker till Degerfors då. Han är för underbar.

På onsdag fyller jag som sagt år. Då kommer mamma, pappa och Laban hit från Ludvika. Ska bli skönt att få krama om dom igen. Vi ses ju allt för sällan numera. Det blir väl så när man blir vuxen. Men det hindrar mig ju inte från att sakna dom dagligen. Eller hur? Ska beställa tårta på måndag. Sanna och Olivia ville tydligen komma hit med paket på eftermiddagen så det krävs ju en rätt stor tårta för att mätta allas behov och cravings.

På tal om cravings. Igår gjorde jag ett storkok med köttgryta. Så fruktansvärt gott blev det. Är jävligt nöjd må jag säga. Tänkte slänga upp receptet här i bloggen så småningom. Om det mot förmodan skulle vara någon där ute som är nyfiken och vill prova på det.

Nu vankas det lunch, lite tvtittande och sådär innan kvällens gäster dyker upp. Krille är i Degerfors (skräll!?) så därför passar jag på och kollar lite tjejtv idag. Topmodel, Greys Anatomy och Ugly Betty står bland annat på tvtablån. Eller det gör det ju egentligen inte. Men det är min lista över serier jag har på boxen att kolla på.

          
          Datum: 2009-10-10 | Tid: 13:12:49 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback