Theres gjorde mig uppmärksam häromdagen om att jag inte skrivit ett blogginlägg på lite mer än 3 veckor. Det är ju helt sïnnessjukt. Jag ber om ursäkt för detta men det händer allt för mycket i mitt liv just nu. Tidigare har jag skrivit diverse inlägg om sånt som händer i min omgivning, men nu händer det så mycket att jag inte hinner med att uppdatera. Jag ska ta tag i det här på allvar i nästa vecka och försöka uppdatera några gånger i veckan åtminstone. Men tills vidare vill jag att ni ska veta att det inte är medvetet att bloggen stått still. Och ja, jag ska ge er en fullkomlig uppdatering om det som hänt under dessa veckor. Så fort tempot har stillnat något och min planeringskalender tillåter några minuters bloggande.

Håll ut, jag kommer tillbaka.

Tills vidare kan ni lyssna på Basshunters nya hyperbra låt "Every Morning" som jag förövrigt älskar för stunden. Eller varför inte Mikas underbara "We Are Golden". Eller ja, Ken Rings "Nu Måste Vi dra". Det finns allt för mycket bra musik i rullning just nu. Speciellt i min Spotify-lista. Men en uppdatering kommer även äga rum där, inom kort.
          
          Datum: 2009-09-30 | Tid: 14:43:59 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback