3
 


Det märks att företaget 3 tycker att jag är en bra kund. Egentligen går inte mitt abbonemang hos dem ut förrän i slutet på November vilket innebär att jag som tidigast kunde beställa en ny mobil om 3-4 veckor. MEN, när jag ringde och snyftade lite försiktigt för dom på kundservice och berättade vad som har hänt med min gamla mobil, och dessutom var in och visade mobilen för personalen i Karlstads 3-butik igår så var biffen kirrad och klar redan. Senast på fredag är jag äger till en ny mobil. Och enligt mig, en ganska bra mobil dessutom. Och en svart dessutom. Det är första gången jag ger mig på att bli ägare till en svart mobil. Tidigare har färgerna dominerat, men icke denna gång som sagt.
          
          Datum: 2009-08-04 | Tid: 15:16:40 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback