A Mighty Heart
 


Det var en ovanligt rask start på filmen. Den drog i gång utav bara helvete och jag hinner inte riktigt med att bekanta mig med alla ansikten innan det är försent. Filmen har ett jävla tempo i början men saktar sedan in efter 15-20 min och sen är den oerhört seg. Varför gör man ett sådant upplägg är min fråga? Och varför ser alla skådespelarna likadana ut och har liknande namn? Jo, jag vet att det är verklighetsbaserat och troligen gick till precis som i filmen (eller åtminstone liknande) men jag blir bara förvirrad. Jag hänger inte med för fem öre. Sen att dom har permanentat Angelinas hår, det är bara störande. Det är fult också. Hennes sexighet försvinner liksom. Fast hur sexig ska hon egentligen vara i just den här filmen. Äsch, jag stör mig på småsaker helt enkelt.

Det är iofs först efter att jag sett klart filmen som jag läser på baksidan och inser att det är en verklig historia. Då känns filmen djupare och bättre. Annars skulle jag säga att den är knappt sevärd. Den känns lite i längsta laget, men det beror nog som sagt på det snabba introt och segheten i resterande.

En 3a kan jag dock dela med mig och ge filmen. Den är ju inte på något sätt helkass.
          
          Datum: 2009-08-04 | Tid: 14:57:27 | Kategori: Film | Kommentarer: (1)






 
A
 
 

Haha elrhur. Hyrde den för att litet tag sen, och när vi käkade i början så kolla vi inte så mycket så fatta ingeting sen så det sluta med att vi stängde av filmen haha:P

 
Datum: 2009-08-17 | Tid: 22:21:41 | http://makeitadouble.blogg.se/ |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback