After Work (Onsdag)
 
Sen var jag ute i veckan och svingade mina lurviga ben på diverse krog- och dansgolv tillsammans med ett gäng puckon. Började eftermiddagen/kvällen med att jobba, sen var vi ett gäng som gick hem till Sara (Jag, Sanna, Sara, Kalle, Theres, Seb och David) och käkade fiskbullar med makaroner, spelade diverse ölspel för att senare dra oss in mot stadskärnan där vi splittrades för en stund.

Jag, Sanna, Seb och David drog till Score där vi spelade bowling och JAG slukade en hel öl (som inte var min). En minnesvärd stund. Sen gick grabbarna mot hamnen i sällskap med Mike och company, medan  jag och Sanna gick in på Pitchers i sällskap med två Stockholmare. Dock kändes det lite "åldrande" att vara där så vi gick till Röda Rummet istället. Där mötte vi Anna och Freddan och dansade en stund. Varmt var det och drickbart blidde det ingenting. Så efter någon halvtimme-timme mötte jag upp David och Seb igen och vi gick till BK för nattamat, på väg därifrån mötte jag Claus som var snorfull. David och Seb följde Anna hem till våran Chef och jag stannade för att prata lite med Claus. Han ville ha med mig hem den natten, det fick han inte, men han fick sällskap till Swedbank-bankomaterna iallafall. (Alltid något). Sen mötte jag upp grabbarna igen och vi tog en svarttaxi hem. Kort och gott, en trevlig kväll med diverse möten och upptåg.

Dagen därpå så vaknade vi sent, åt frukost och spelade Guitar Hero. Ibland är det trevligt med nattsällskap.

   
   
   
          
          Datum: 2009-08-04 | Tid: 11:24:34 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback