Sen var jag ju ute på lite gallej i fredags också. Hade Sara och Theres på besök och det åts kräftor så det stog härliga till. Vi käkade upp drygt 3 paket kräftor tillsammans. Och jag talar nog för oss alla tre när jag säger att vi tre kompliterar varandra rätt väl. Sara och jag älskar nämligen klor och stjärtar medan Theres avgudar huvuden. Hoppas inte det säger något om hur ytliga vi är?

Efter kräftkalaset fick jag för mig att vi skulle dricka Tequila vilket INTE var någon lyckad idé. Det slutade med att jag spillde ut en hel chipsskål på datarumsgolvet + att jag spydde ner hallmattan. Lider mest med Krille som fick städa upp röran medan jag själv tog ett tuggummi och sen bussen in med de andra två till krogen.

Jag och Theres dansade vildt till YMCA, och det är väl ungefär så långt in på kvällen som det är värt att nämna något. Resterande del av natten går jag inte in på. Med hänsyn till de inblandade.



Sen blev det ju lördag också, och givetvis en liten bakfylla. Inte för att jag var särskilt full i fredags utan snarare för att jag knappt fick sova ut då jag hade en VISS liten blondin som absolut skulle ha tag på mig för att dra mig med ut och sola och äta kycklingsallad. Efter många om och men hade blondinen tjatat till sig mitt sällskapm, så satte mig på bussen till stan (i en alldeles för varm tröja). I gårdags kvällens smink och knullruffsfrisyr. Tur man är het i övrigt.

Anyhow. Jag mötte upp Sara och vi gick till Royal. Drack varsin Juice och inväntade att Cissilou skulle komma och joina så vi fick i oss mat någongång. Spanade in ett par sjukt dekorerade morotskakbitar men bestämde mig sen. Sallad blev. Men för att ha beställt en grekisk sallad OCH betalat extra för kycklingbitar till så fick jag förvånansvärt lite kyckling. Dvs, ingenting. Morrade högt i ett par minuter efter att vi slagit oss ner i gräset vid Museiparken men slutade tvärt då den ena efter den andra godbiten joinade oss i solen och var betydligt mer lättklädda än jag var. Mumsfilibubblan.

Käkade min sallad under tystnad (åtminstone utan tjat om att jag vart utan kyckling) och snart dök även Theres upp. Blev en mycket mysig liten stund som även kom att innehålla vindruvor. Vi är så brutalt erotiska i mitt umgängesgäng. Sen åkte jag hem och såg på film, och resten är historia.



    
          
          Datum: 2009-08-12 | Tid: 21:47:16 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (1)






 
Cecilia
 
 

Usch, jag ser vidrig ut jue!!

 
Datum: 2009-08-12 | Tid: 23:31:26 | http://inyx.blogg.se/ |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback