Maximilian
 


Föresten, har ju ännu en stor nyhet. Min lilla gullegris Maximilian, ni vet Jossans son? Han började på dagis igår. Stora killen nu. Jag saknar honom nått så sjukt mycket, och för att inte tala om hans mamma. Men nästa år, då ska det bli permanent boende i storstan. Han behöver sin lekkompis och jag behöver min bästis.

Det kommer dock bli svårt för mig att skiljas från en del vänner härnere. Och Livs bebis. Herregud! Min älskade "flickvän" Liv ska ha barn om en månad. Måste förbereda mig på jobbet så jag kan delta vid förlossningen. Kanske inte i förlossningssalen men efteråt. Liv har trots allt nästan bara mig. Och jag nästan bara henne. Iallafall på den nivån. Jag ångrar än idag att jag inte fanns där för Jossan när Maxi kom till världen. Så det här blir mitt sätt att tackla den ångesten.

Äsch, nu glömmer vi det. Grattis till "mosters" lilla Maxi.
          
          Datum: 2009-08-04 | Tid: 12:04:25 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback