Moore
 
Just ja! På Centralen (när vi skulle ta bussen tillbaka till Trollhättan där tåget väntade) så blev det en del rastlöst väntande. Därför valde jag att shoppa diverse lektyr. Hittade årets upplaga av "Sveriges Sexigaste Singlar" som Moore anordnar, ni vet samma tidning som jag själv var med i förra året? Hahahaha. Ironi är vad det är, med tanke på att jag då hade varit tillsammans med Krille i nästan 2 år och dessutom hade en bild som var PÅKLÄDD och tagen inne på mitt badrum. Så kan det gå ibland.

Nåväl, min vän Emelie är en flitig Moore-utvikerska och givetvis är hon med i tidningen även i år. Så den inköptes och OJ OJ OJ, Emelie har klättrat till nummer 4 på listan. Nästa år vill vi ha uppslag + omslag. Grattis Gumman, du är värd det!



          
          Datum: 2009-08-04 | Tid: 11:59:14 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback