Veckans 5 i Topp
 

Och precis som vanligt så var det ett tag sen jag tog mig tid att blogga. Ber så ödmjukast om ursäkt men har helt enkelt haft häcken full, eller ja, egentligen foten. Har nämligen dragit på mig en skada i foten så jag kan inte gå ordentligt. Så ni skadeglada djävlar, skratta rått. Likförbannat så kommer jag överleva. Mohahaha.

 Här kommer iallafall min efterlängtade Topp 5-lista:

  • Green Day - 21 Guns
  • Cascada - Evacuate the Dancefloor
  • Haley James Scott (Bethany Joy Lenz) - Halo
  • Pitbull - I Know You Want Me
  • Ison & Fille - Jag skrattar idag

          
          Datum: 2009-08-12 | Tid: 21:02:48 | Kategori: Musik | Kommentarer: (1)






 
Hanny Marie
 
 

Är du också One Tree Hill-älskare? :P Det är så illa så jag får rysningar när jag ser videon ;)

 
Datum: 2009-08-12 | Tid: 23:31:42 | http://hannymariejohansson.blogg.se/ |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback