Ljuset i mitt mörker
 
Jag har alltid förnekat att jag trivdes i Ludvika. Och visst, jag hade min perioder då jag verkligen var djupt därnere på botten. Och några av mina närmaste vänner såg vad jag gick igenom, vissa inte. Det är nog först såhär i efterhand när jag ser tillbaka på mina tonår som jag inser att hur mycket jag än hatar allt jag fått gå igenom så finns det några personer som jag kan tacka mer än 1000 ggr om för att jag lever idag. Ett antal personer som gjorde mina 15 år i Ludvika till en något ljusare tid, trots att den alltid är svart och mörk när jag talar om den. Utan er så hade jag aldrig orkat ta mig därifrån. Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack.... jag kan inte säga det tillräckligt många ggr.

   
   
  
          
          Datum: 2009-01-25 | Tid: 23:28:57 | Kategori: Dagbok | Kommentarer: (4)






 
F E L I C I A
 
 

Jättefin blogg, kolla gärna in min! Lägg gärna en kommentar också:P

 
Datum: 2009-01-25 | Tid: 23:54:27 | http://feliciasuu.blogg.se/ |


 
Freddie
 
 

kanske inte har varit en av dina bästa vänner men jag hoppas att även jag bidrog med att göra din tid i denna håla värd att leva.

jag tänkte på dig då och även nu då och då ha en bra dag mvh Freddie

 
Datum: 2009-01-26 | Tid: 06:29:09 | |


 
Linda
 
 

Haha, vilken rolig bild på mig :) Och vad mörkt håt jag hade! Hur är det med dig nu för tin då? Kram!

 
Datum: 2009-01-26 | Tid: 13:29:10 | http://lindaangelin.blogg.se/ |


 
Merima
 
 

Oj snygg bild! Kännde inte ens igen mig själv!! Oh va jag saknar dig här!! Kram

 
Datum: 2009-01-27 | Tid: 08:25:09 | |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback