Beverly Hills Chihuahua
 


Ännu ett filmtips från Sara, men det var inte av den anledningen jag såg filmen. Elin fyllde ju år nyligen och då var det den här filmen som stod högst upp på önskelistan. När jag nämnde för henne på väg till bion i onsdags att jag inte sett filmen så bestämde hon att vi skulle se den när vi kom hem. Sagt och gjort. Dock tröttnade barnen efter en halvtimme och ville ut och spela fotboll med Kristian istället. Jag klagade dock inte, fick ju se filmen i lugn och ro medan jag lagade lite mat till mina små busfrön.

Jag tror dock att jag hade gillat filmen skarpare om jag sett den med engelskt tal, men det gick ju inte direkt för sig när man har en 5åring och en 8åring som sällskap. Ska nog se om filmen nångång, bara för att prova på den med engelskt tal. Piper tillhör inte direkt en av mina favoriter, men jag skrattar lite i smyg när jag hör hennes "svenska" röst. Det förljöligar henne en aning, och det gillar min skadeglädje mycket.

3 av 5 möjliga i betyg och en hel del bra musik i soundtracket är slutomdömet.
          
          Datum: 2009-07-10 | Tid: 16:05:25 | Kategori: Film | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback