Dagens Låt
 
En av min barndoms stora idoler har hunnit gå ur tiden under min semester. Det är sorgligt tycker jag. Jag vet att jag troligen kommer få diverse påhopp från folk för att jag känner som jag gör. Men oavsett vad Michael gjorde/inte gjorde så var han en fantastisk sångare och hans låtar har präglat generationer. Jag minns när jag var liten och mamma och jag buggade till Black Or White. Det var tider det. Men mitt starkaste Michael-minne är nog ändå från filmen Free Willy, eller Rädda Willy som den heter på svenska. Visst, jag håller med om att filmerna inte håller kvalité idag men jag dyrkade den svartvita valen som barn, och det är jag stolt över. Så det så.

Nåväl, det jag ville komma till är iallafall att dagens låt blir Michaels låt "Will you be there" från ovanstående film.


          
          Datum: 2009-07-04 | Tid: 14:00:29 | Kategori: Musik | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback