Ice Age 3
 


Så kom vi då till bion också. Barnen älskar IceAge-filmerna precis som jag själv, så det passade mig förträffligt bra när Brorsan erbjöd mig att bjuda på bion om jag tog med barnen. Hehe. Gärna för mig. Dessutom fick jag ju en ursäkt till att använda mitt biokort flitigare. Det kommer bli en hel del biobesök nu närmaste tiden. Om jag inte minns helt galet så har ju Harry Potter-filmen premiär i Karlstad inom kort?

Men tillbaka till Istiden. Filmen är långt ifrån så bra som första och andra filmen men den har ändå sina ljusglimtar. Även denna filmen ska jag se om, men nästa gång med engelskt tal. En del skämt är dock roliga även med svenskt tal. Älskar "vuxen"-skämten, det är precis mitt "under bältet"-fack.

Ett extra plus för karaktären Buck. Han är underbar.

Filmen får i slutändan inte mer än 3,5 i betyg. Men konceptet kan bli bättre. Mycket bättre.

          
          Datum: 2009-07-10 | Tid: 16:12:32 | Kategori: Film | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback