Oceans 13
 


Efter en massa velande fram och tillbaka så bestämde jag mig för att se den här filmen trots att jag var osäker på om jag hade sett Oceans 12. Vi befann oss i ett rosa barnrum i Örebro och Kristian försäkrade mig om att han orkade se en hel film. 7 minuter senare somnade han. En timme in i filmen vaknade han igen med ett ryck och trodde mig inte när jag sa att han sovit en timme. Han trodde seriöst att filmen precis börjat men så var inte fallet som sagt.

Tyckte inte om den här filmen lika mycket som den första i raden. Och den andra, ja, den minns jag ju inte ens om jag har sett eller inte. Ska göra en djupdykning i den frågan senare idag har jag tänkt.

Brad är som vanligt guld, Clooney likaså. Dock har jag som vanligt svårt för Matt Damon. Det är något med hans ögonbryn, tror jag. Dom är äckliga. Osmakliga.

Nåja, filmen var iallafall bra. Och det var huvudsaken. 4 av 5 möjliga i slutbetyg.
          
          Datum: 2009-07-10 | Tid: 16:01:08 | Kategori: Film | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback