Syriana
 


2 totalt bortkastade timmar av mitt liv. Detta var nog i särklass något av det sämsta jag sett på filmduken. Vet inte om det beror på att jag inte förstår mig på handlingen eller om den är så dålig som jag uppfattade den att vara. Så snälla, har du sett den här filmen? Hör av dig till mig och bekräfta/skälp min inställning. Jag förstår mig helt enkelt inte på den här filmen. Tror jag kan behöva andras åsikter för att inte dumförklara mig själv omgående.

Skådespelarinsatserna är ju visserligen hyffsade, men jag känner mig aldrig bekväm. Det känns som om det händer saker i filmen hela tiden och jag har helt enkelt svårt att hänga med. Känner inte av den röda tråden alls. Nej, detta var ingen bra film. Inte alls. Usch.

1,5 av 5 möjliga. För som sagt, jag förstår inte vad det är jag just har sett.
          
          Datum: 2009-07-11 | Tid: 18:39:59 | Kategori: Film | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback