The Usual Suspects
 


Som jag skrev tidigare så har jag hunnit med att se en hel del film under veckorna som gått. Och som vanligt så är det Thriller-temat som har flödat ordentligt.

Kevin Spacey är en av mina favoritskådisar därför föll det sig ganska naturligt att jag slängde mig över den här filmen när den kom hem i brevlådan. Och precis som jag hade förutspått så var den helt och hållet i min smak. Jag älskar den här typen av film och ja, jag kan till och med sträcka mig så långt som att den nu är en av mina favoritfilmer.

Utan att avslöja för mycket kan jag tillägga att den även har sådana där twistar som jag alltid efterlyser. Ohhhh ohhhh, i like it, som jag hade sjungit om jag varit med i en gamla tvreklam för chips.

4,5 av 5 möjliga. För det kan ju alltid bli bättre.
          
          Datum: 2009-07-23 | Tid: 19:33:34 | Kategori: Film | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback