Eftersom det nu är 2 veckor sedan jag senast uppdaterade min Topplista så bjuder jag därför på senaste veckornas 10 i topp i musikvärlden. För att ni inte ska tro att jag är helt "nuts" som har en del av dessa 10 låtar på listan så bör det nästan tilläggas att jag har festat en del senaste helgerna och blandningen på musiken har varit breeed. Kort sagt.

  • Style - Vill ha dig, igen
  • Paradisio - Bailando
  • Salt 'N' Pepa - Lets Talk About Sex
  • Nicke & Mojje - Var ligger landet
  • MGMT - Kids
  • Arvingarna - Eloise
  • Janet Leon - Heartache On The Dancefloor
  • Elov & Beny - Singel Och Sökande
  • Social Distortion - Angels Wings
  • Aysel & Arash - Always


          
          Datum: 2009-06-02 | Tid: 10:55:33 | Kategori: Musik | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback