Veckans 10 i Topp
 

Återigen har jag varit snål med mina topplistor och därför slänger jag, för andra gången i rad, in min 10 i topp-lista. Och som vanligt kommer den innebär de 10 bästa ljudupplevelserna under veckorna som gått.

  • Rolandz - Blue Blue Moon
  • Kid Cudi vs Crookers - Day 'N' Nite
  • Gathania - Get It Out
  • Carola - På Egna Ben
  • Daddy Yankee - Gasolina
  • U2 - With Or Without You
  • KICK - Ge Mig Lite Mer
  • DiscoCrew - Husvagn
  • Måns Zelmerlöv - Hope and Glory (Akustisk)
  • Ronan Keating - When You Say Nothing At All

          
          Datum: 2009-06-18 | Tid: 22:35:30 | Kategori: Musik | Kommentarer: (1)






 
Tuva
 
 

Tjosan ! :) allt bra i värmen ? Ska faktiskt jobba på Pekås i skoghall :P sker ikväll ? Krams

 
Datum: 2009-06-27 | Tid: 17:18:35 | http://babymurphy.blogg.se/ |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback