Även detta är en såndär film med en grym skådespelarlista. Man ser en del sköna A-skådisar skymta förbi emellanåt och huvudrollsinnehavarna Sam Rockwell och Drew Barrymore är grymma. Gillar dessutom den sexuella undertonen i filmen. För min del kan det inte bli för mycket sex i film. Jag vill ha mer mer mer mer naket. Hehe. Jag var nog man i mitt förra liv.

Dock får jag erkänna att den liknar föregående film en aning i tempo. Den börjar spännande och drar igång intresset men den svalnar och svalnar. Och slutet liknar ingenting. Ganska tråkigt med tanke på den intressanta idéen. George Clooneys karaktär är dock ganska intressant och även han dyker upp emellanåt när man minst anar. Det gillar vi. Han är ganska het för att vara gammal och grå.

Filmen slutar dock på en 3a, för den kommer aldrig till kritan.
          
          Datum: 2009-08-04 | Tid: 15:02:49 | Kategori: Film | Kommentarer: (1)






 
Cecilia
 
 

Åhh Rockwells rumpbild :)

 
Datum: 2009-08-04 | Tid: 17:54:20 | http://inyx.blogg.se/ |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback