Memento
 


Det här måste vara en av de absolut bästa filmer jag någonsin har sett. Den är skruvade och speciell, och precis lagom invecklad. Jag är grymt imponerad av alla fram- och tillbakablickar när filmen är slut. För det känns som om den aldrig tar slut. Den skulle kunna fortsätta i timmar utan att jag tröttnar.
 
Känner egentligen inte till så mycket om filmen sen tidigare. Förutom namnet Guy Pearce som känns bekant, men det beror troligen på att jag nyligen såg filmen Bedtime Stories där han har en roll.

Vill egentligen inte skriva för mycket om den här filmen då den är så in åt helvete bra att jag tipsar ALLA att se den. Oavsett vilket humör du är på. Den är bara så in i helvete bra. 4,5.... NEJ, den får tammefan 4,8. Bara för att.
          
          Datum: 2009-07-23 | Tid: 20:37:40 | Kategori: Film | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback