The Clearing
 


Såg i Tv-tablån att det skulle gå en thriller film med Robert Redford i huvudrollen. Ännu en sån där skådespelare som man antingen älskar eller hatar. Och jag har ändrat uppfattning om och om igen. Efter att ha sett den här filmen är det dessvärre på minussträcket som han ligger. Jag förstår inte hur de som sätter "plustecknen" i tvtidningen tänker. Den här filmen var allt annat än bra, och om jag inte missminner mig hade den fått 3 eller 4 plus. Helt bedrövligt.

Jag borde egentligen åtsidosätta min idé att börja plugga och istället söka jobb på något ställe där jag själv fick betalt för att sätta alla dessa plus- och minustecken. Jag skulle vara bäst på att lämna lite för mycket info om lite för onödiga saker. Jag tror jag skulle trivs utomordentligt.

Anledningen till att jag babblar på om ingenting är för att det är precis så jag känner för den här filmen, ingenting. 2,5 av 5 möjliga. Börjar bra, slutar i katastrof. Bokstavligt talat.
          
          Datum: 2009-07-23 | Tid: 19:39:25 | Kategori: Film | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback