The Heartbreak Kid
 


JAAAAA, jag vet att jag har sagt åtskilliga gånger att jag varken tycker om Ben Stiller eller Adam Sandler. Men det spelar faktiskt ingen roll den här gången. Jag såg filmen enbart för att det var en av Malin Åkermans första. Eller ja, det var åtminstone genombrottet för henne. Tycker faktiskt hon är ganska bra, för att vara en B-Komedi-skådis.

Filmen är väl som man kanske förutspått ingen höjdare. Men för att vara komedi så skrattar jag ibland och det är ett gott tecken. Men det mesta beror på Jerry Stiller och inte Ben. Jerry är en skön gammal lirare som faktiskt passar in i filmen. Tack vare hans insats så höjer jag betyget från 3 till 3,5.

(Anledningen till att det inte blir mer är för att jag får ångestkänslor i kroppen av Malin Åkermans karaktär)
          
          Datum: 2009-07-23 | Tid: 20:54:26 | Kategori: Film | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback